100131 Söndag.

Jag tänkte lägga in och visa en film med rörelseträning jag gör innan jag börjar mina pass. Min dator bara krånglar och allt tar lååång tid.. Så det blir nog imorgon istället.

Jag var iväg till gymmet på eftermiddan idag och körde söndagen till ära ett crossfitpass..

Det blev...
Kipping pullups x totalt 60reps
Armhävningar x totalt 60reps
Situps x totalt 60reps
Benböj x totalt 60reps

Så roligt!

Nästa söndag är målet att göra fler reps / övning eller en snabbare total tid. Det beror på formen =)

Idag gjorde jag allt på 20 minuter och 31sekunder.







Bra bild va?! hahaha... den enda jag fastnade på. ;-)

/Mikaela
Allmänt | |
#1 - - Mam:

Du är otrolig!!! Älskar dig,mam.

#2 - - Mikaela:

Å jag dig!!!

#3 - - Fia lotta lövström:

fantastisk snygg mage... stekigt ;) bra jobbat.



Upp