100822 Träning hemma...

I går blev det oxo ett pass hemma.. kort om tid och crossåkning idag så det blev ett välldigt kort och intensivt..

Men som alltid, rörlighet och stretsh först...


Knä på boll x 1min
Hängande knä till armbåge x1 min
Knä på boll x1 min
Benböj till axelprss med hantlar x 1min
Knä på boll x1 min
Kettelbell sving x 1 min
Knä på boll x 1 min

Jag försöker hitta ett bra tempo för att kunna köra hela minuten..





Idag har det blivit mycket crossåkning.. =) www.mxgirl.se











Allmänt | |
#1 - - FIIA:

DIN KROPP ÄR MAGISK

#2 - - Mikaela:

haha... jag lovar att den inte ar det ;)

#3 - - Karin:

Hej!

Jag er att du tränar med kettlebells, funderar på att skaffa en. Men frågan är ska man börja med 8 kg? Var rekommenderar du att man köper den?



Tacksam för svar!

/Karin

Upp