100820 Trädgårdspass...

Igår hade jag inte tid att dra till gymmet och träna, så det blev ett pass ute i trädgården istället..

Benböj med vridning x20
Smal armhävning med vridning x10 (på knä om du inte orkar)
Hopprep x100hopp
HT knä mot armbåge x20
x 6varv

Gjorde detta pass för någon månad sen, körde då på 24:56min..
Igår körde jag på 18:02.. Hade ett jämt tempo genom hela passet 3minuter/ varv, ingen vila =)

TESTA!!! och skriv gärna in vad du får för tid...
Allmänt | |
#1 - - Linda:

Heeej!

Jag har precis på väg tillbaka till träningen efter tre månaders uppehåll.

Jag crossade mycket för att hålla midjan smal men nu har mitt gym stängt pga renovering och jag bor i en liten stad och de finns inga fler gym.

Jag löptränar nu men de slimmar ju inte magen speciellt mycket.

Har du några tips på övningar?

Vore väldigt tacksam om du kunde visa :-D

Mvh Linda

#2 - - Mikaela:

Hej Linda.. Jag ska filma ett program för att slimma magen.. kommer senare =)

#3 - - Camilla:

Jag körde nyss passet men fuskade på sista övningen där jag bara körde 10 istället för 20. Detta tog mig 18 min blankt och oj vad svetten sprutade och vad mina armar darrar nu ;)!! Nästa gång ska jag försöka med 20 på sista!! Tack för en superbra blogg!!

Upp