100806 Chins träning...

Idag blev det träning vid chinsräcket.. Ville gärna kolla hur pass jag orkade med strikta chins.

Jag körde med 5kg vikt.. x5 x5 x3.. Inte sådär super nöjd.. Måste köra mer strikta.

Sen L-pullups, strikta, kipping pullups och en massa hopprep.















Sen blev det lite vanliga "basic" övningar på gymmet för armar. KUL faktiskt =) Att köra långsamma strikta övningar och känna att det tar just den muskeln.
"Lillbulan" kom fram lite... hahaha...


Men fortsätter nog med mina intervaller och crossfit.. Det inspirerar mig så mycket mer =)















Avslutade på bollen idag med 10kg vikt.. lite svårare ;-)


Allmänt | |
#1 - - Arika:

Vilken balans du har! Hur kommer man dit? Är det bara att hoppa upp på bollen och börja balansera eller? :)

#2 - - Linda:

HEJ! Ja är här och kikar me jämna mellanrum! Du har en toppen blogg!

Kram kram // Borlänge Linda

#3 - - Mikaela:

Linda...



Jag försökte skriva på din blogg men fick inte till det =)



Kul att du gillar min blogg.. Det värmer =)



Vilket underbart ställe ni verkar ha.. Gud så mysigt med egen gård, renovera och dona.



Vi hörs nog mer framöver.. ;)

Upp