091030 Fredag

Idag fick man gå hem tidigare ifrån jobbet!! å det var ju inte fel..

Dagens pass blev badhuset.. Det är dax att lägga ner lite mer träning på simmningen oxo.. Om det ska bli något triathlon nästa år..  och kunna orka lite snabbare än sist.. =)

Så jag simmade 750meter utan stopp på nästan exakt samma tid som på tävlingen.. ca 19-20min... Så då vet jag att jag måste sänka mig med 5minuter iallafall.. Så nu går startskottet..
Underlig känsla att svettas när man simmar =)


Sen blev det godmat och vila i soffan... Och nu blir det snart sovdax.. för imorn ska vi upp och åka motocross hela dan =)



Jag har idag oxo haft ett trevligt samtal med min gode vän Sally Araos på www.wellnesssolutions.se



Hon har ett jätte bra program på sin sida ang hur du har koll på att du får i dig tillräckligt med energi jämfört med vad du gör av med under dagen..


Jag ska själv köra med det nu och inser redan vad jag saknar och att jag äter för lite osv.. Det är ett superbra program!!!




Det är ett program för registrering av kost och aktivitet. Programmet ger en total överblick över energi och näring. Där får du bland annat tillgång till diagram som visar måltidernas energifördelning, fettkvalité, vitaminer, mineraler, glykemisk belastning (GB), salt, kolesterol, vatten och mycket mer därtill! 

BILD & TEXT ifrån www.wellnesssolutions.se

PRISER:
3månader    350:-
6månader    490:-
12måndaer  690:-



Det är något ALLA borde prova..!!!

Det är ett välldigt bra program för alla individer och det är ett lätt program att förstå.

Kontakta Sally själva eller hör av er till mig så fixar jag lösen och vart betalningen ska gå osv..


KRam och godnatt!
Allmänt | |
#1 - - Marjo:

Hej på dig tjejen

ÅÅÅÅÅ har du blivit pt ....guuuud så roligt

Jag vill ha hjälp att komma igång...har för tillfället blivit en soffpotatis...kan man anlita dig o dina kunskaper????

Hör gärna av dig!!!

0290-12079 eller annars får du ju tag på mig många ggr på Johans (Luddes) tel...



Kram Marjo

#2 - - Anonym:

Tack för igår. Alltid lika spännande att bli bjuden på nåt att äta hos er! mmmmmm det var jättegott.

#3 - - Malin-Hockeyfruga:

hihi tack ;D härlig bild!

#4 - - sofie lövström:

Mickis, du har inte sagt till mig att du bloggar... vaffö?? kul ju :)



ja skulle verkligen behöva ett sånt där program

Upp