091109 Pass på tid...

Den första filmen jag la in här på bloggen gjorde jag ett pass som man kan göra på tid.. Men orkade då bara köra ett varv..

Bestämde mig för att köra samma pass idag men två varv för att få en tid.. Fick inte till det med filmningen.. Men det blir fler ggr =)

Så jag gjorde två varv med

300st hopp med höga knän
20rep burpees 
20st utfall bak med kick..

Jag klarade det på 16.05 minuter..
Det var sjukt jobbigt men skönt, skönt när det bränner i kroppen =)..
... och efter totalt 600 höga hopp med hopprep.. Började det göra ont i skenbenen.. och det blev bara värre och värre.. Ungefär som växtvärk (och det var ju inte igår man kände av det) så det slutade med lindat, kyla och högläge i soffan en stund när jag kom hem..

Men nu är det lugnt.. Det blev nog bara lite överansträngt.. hehe

Men blir nog inget hopprep imorn =)

Men nu har jag en tid att slå nästa gång.. Alltid roligt att pressa sig lite mer.. Så svetten sprutar lite mer!

/Mikaela
Allmänt | |
#1 - - Lisa:

Heej! Ja jag tror det jag med, men lite stressande att behöva vila nu.. Snart tävling ju.. Men jag ska ta det lugnt, vill ju inte att det ska gå sönder helt i armen på mig.. :/ Tack detsamma! :) Kram

#2 - - jennie:

Hej igen japp det gjorde hon =) härligt d ha d så gott kram

Upp